torsdag 18 november 2010

Tröttaste jag.

Idag borde jag vart den piggaste i världen. Det är nämligen så att jag har fått sova! För första gången på snart 3 månader har jag fått sova i 4 timmar i sträck! Utan att ens behöva mata! Amanda somnade nämligen väldigt tidigt igår, självklart alldeles för tidigt för att jag med gott samvete skulle kunna lägga mig. (Kl 17). Jag kunde laga mat, se på tv och LÄSA I MIN BOK<3 (!) utan att behöva trösta eller mata eller byta bajsblöja eller försöka söva, hon bara SOV helt av sig själv!
Men ändå är jag inte pigg. Klockan är 17.30 och jag funderar seriöst på att gå och lägga mig nu. Läsa min bok tills jag somnar och kanske vakna igen till kl 23 för att mata Amanda och sen somna om. Eller är jag tragisk om jag gör det?

Jo.. lite tragisk är jag nog.

XxxXXx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar