söndag 21 november 2010

ETT SKRATT!!

Idag fick jag för första gången höra ett skratt från Amanda. :D
Det var det finaste lilla skrattet jag har hört. Jag kan inte förklara hur det lät. Men det var som ett skratt, bara lite finare och lite gladare än jag är van att höra skratt;) Och så gick det självklart rätt in i hjärtat. Vilket i sin tur kanske leder till att jag lever 1 år längre vilket i sin tur leder till att jag kanske hinner komma på ett botemedel mot cancer vilket i sin tur leder till att det blir massa fler människor på jorden (men då kommer det inte göra nått för då har jag blivit rik och kan ge pengar och mat till de som behöver det) vilket i sin tur leder till att en smart j*vel överlever och kommer på hur vi kan flytta till andra planeter vilket i sin tur leder till att vi upptäcker ett nytt universum vilket i sin tur leder till att vi kommer ha massa aliens som polare..

Tänk vad ett skratt kan leda till <3



XxxxX

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar