onsdag 17 november 2010

Presenter till mig och Amanda!

Som den affärsmannen han ær så har Seb alltid med sig presenter hem nær han vart ute och rest!
Denna gång blev det føljande:



Før att få lite svenska feelings. Kexchoklad, skumtomtar och Ramlösa Smultron, jag ær i himlen!


Jag fick också Twilight! Så nu har jag nått att pyssla med om jag, trots all førmodan, skulle få lite ledig tid før mig sjælv dær jag inte somnar direkt. Jag menar inatt børjde jag læsa och hann visst inte mer æn en halv sida innan jag sov som ett barn. (I ca 5 min innan Amanda vaknade før 20de gången.) Så enligt mina berækningar kommer detta projekt ta omkring 2.5 år att slutföra om det fortsätter i den här takten.

Och sist och minst fick Amanda ett par tofflor! 

XxxxXx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar