onsdag 17 november 2010

Geléhallon

Det står i Aftonbladet om att 7 geléhallon innehåller 100 kalorier och tar 30 min att träna bort. Hur kan detta vara möjligt? Jag vill inte ens tänka på hur många kalorier jag proppar i mig varje dag men med den statistiken skulle jag rulla fram!

(Den här bilden snodde jag från Aftonbladet.se för jag har inga geléhallon hemma och tur är väll det.)

Jag tycker att kalorinojan är helt överdriven. Jag tror jag skulle gå upp i vikt om jag hela tiden tänkte på hur många kalorier jag stoppade i mig hel tiden. Jag tror att om kalorierna visste att jag visste om dem och att jag ville bli av med dem skulle de nog hålla sig fast. Det skulle iaf jag gjort om jag var en kalori som inte var önskad. Av ren trots.

Geléhallon som dessutom är så goda! Iaf de första 7.. Sen börjar de bli alldeles för söta och sliskiga (men ändå fortsätter jag äta dem tills jag mår illa så sammanlagt skulle jag säker ätit minst 30).
Vad är det med den grejen då? Att man fortsätter äta fast man är mätt eller inte sugen längre. Det är bara dumheter. Brist på självdisiplin! Jag ska aldrig mer köpa geléhallon. Tack så jättemycket Aftonbladet.se.

XxxxXXx


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar