onsdag 17 november 2010

Babybjörn!

Vi har precis kommit hem från ett besøk hos min vænninna Emma. Jag och Amanda skulle passa hennes son Jacob så hon fick lite tid att stæda och packa. Dylan, vår lilla dinosaurie-hund, fick underhålla deras hund, Shadow.
De ska næmligen flytta. Tråkigt med tanke på att de nu bor ca 75 meter bort och senare kommer bo ca 5 km bort.

Jag fick iaf använding för min fina babybjørn-bærsele. Sjukt praktisk nær man bara ska några hus bort. Bara att sætta på sig, som en ryggsæck på magen, stoppa ner den bebis man vill ta med sig (i mitt fall Amanda) och bara vandra ivæg. Som en dröm jämfört med att krångla ut den stora vagnen, gå några ynka 75 meter, ta ut liggdelen (som ær det mest osmidiga Brio skapat på længe tror jag), bæra den upp før den branta trappen i Emmas hus och samtidigt försöka se till att Amanda inte ramlar ut. (Sen göra det en gång till när man ska hem.) Så, tack babybjörn för att du finns!<3


XxxxX

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar