tisdag 16 november 2010

En natt som mer liknade en dag.

På natten ska man sova, då är bara fladdermusen vaken. Det är iaf vad jag förgäves har försökt lära Amanda de sista 10 veckorna. (Alltså hela hennes liv.)  Men inatt tappade hon riktlinjerna lite och bestämde sig för att nu var det dag att var vaken heela natten.
 Vanligtvis så skriker hon för att hon har ont i magen, det brukar börja runt 23-24-tiden, men i natt somnade hon vid 24 och vaknade varje gång jag la ner henne i sängen och gav mig det mest luriga lilla leendet. Fram tills klockan var ca 03. DÅ började magen och tröttheten ta över, så sen var det bara att trösta fram till kockan 9.


VARFÖR VÄRLDEN??? VARFÖR??


 Nu känner jag mig som en zombie och Dylan Dinosaurie måste gå ut. Han sitter och blänger på mig och jag vet att han tänker "pappa hade gått ut med mig för länge sen, du är den sämsta mamman i hela världen."

XxxXXxX

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar