fredag 19 november 2010

Afterwork

Igår var jag, Amanda och Dylan på afterwork med Seb:) Egentligen var det tænkt att jag och Amanda skulle vara med på hela men jag tyckte så synd om Dylan som inte fick følja med isf så det blev bara en snabbtur:)
Sebastian har så trevliga arbetskamrater och tur ær væll det før i december ska vi vara instængda på en båt ihop i øver ett dygn.
 Det ær næmligen så att Sebastian ær daglig ledare på sandefjordskontoret, alltså chefchef på svenska (eller nått) och alla dagliga ledare och andra chefer har blivit bjudna på en kryssning till tyskland med sina familjer (och jag och Amanda tillhør familjer, Dylan också men han får nog stanna hemma iaf.) Jag ser fram mot resan och allt med den førutom att vi, som sagt, måste uppehålla oss på en båt.
Jag førstår inte hur folk kan kænna sig trygga på en båt. Det ær inte logiskt. Båtar ær stora och tunga och borde inte flyta, precis som ett flygplan inte borde flyga.
Vem får ens før sig att førsøka?

XxxXx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar