söndag 14 november 2010

Ett första inlägg och en första fars dag.

Första inlägget i min nya blogg.

För alla som vill lästa om mitt tidigare liv,  kan läsa om det på www.babypitch.blogg.se .

Idag var iaf Sebastians första Fars dag! Han fick ett par skor och svenska köttbullar. (Hemmalagade av mig.) MUMS! Jag blev avundsjuk. Jag vill också ha skor. (Köttbullarna åt jag också, självklart.)

Nu vill jag har Mors dag också! Så sjukt att vara mamma helt plötsligt, det trodde man ju inte när man flyttade hit för 2 år sen och tänkte tjäna lite snabba cash.
Om jag vetat om det då hade jag troligen fått kalla fötter (trots dubbla raggsockar), fått panik, börjat gråta och vägrat flytta till Norge vilket i sin tur hade lett till att jag inte fått min Amanda. Tragiskt. Så det var nog tur att jag inte visste nått.

xxxXxx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar