söndag 28 november 2010

Körkort och snö...? Nej, kanske inte.

Det snöar. Jag vill inte ha mer snö. Jag vill ut och rulla Amanda i vagnen och lära mig köra bil. KÖRKORT är mitt nästa delmål här i livet. Av någon anledning har jag flyttat runt så mycket de senaste 8 åren så det har inte blivit av att jag ens lärt mig köra! OMG! Mantorp-Norrköping-Malmö-Stockholm-Island-Norrköping-Halmstad-Mantorp-Norrköping-Norge. (Och nu längtar jag hem till min utgångspunkt igen. Mamma och Pappa<3) Amanda ska med och resa så mycket när hon blir lite större. Vi ska rädda djuren och människorna i massa länder och vi ska bada i blått vatten och lära oss ett afrikanst språk. Seb får vara med om han vill... eller så får han vara i Norge och jobba så vi har råd att resa;)

Men iaf, när jag skrev upp körkortsteorin för några veckor sen var Emma och Jacob med och barnvaktade Amanda. Jag var så nervös så jag mådde illa. Men efter 22 intensiva frågeminuter fick jag slutligen mitt svar, jag klarade det! Man var därefter tvungen att gå ut till tanten i luckan och få ett bevis på att man klarat teorin, hon frågar "ska jag sätta upp en tid för uppkörning?"... "eh nej.... jag måste bara lära mig köra bil först.." Så här är jag nu, godkänd i teorin med total snöfail i praktiken. SNÖÖÖÖ gå och D****.

XXxxxXX

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar