tisdag 16 november 2010

Köldchock eller lagom?


Bilderna blev suddiga før jag fick en köldchock nær jag kom ut och kunde därför inte hålla still kameran.

Jag undrar vad som ær meningen med kyla? Det ær kallt, man får ont i kroppen, man vill inte gå ut och man får hud som kænns som 3-dagars-stubb. Ska det vara nödvändigt?
Vad ær førresten meningen med hetta? Det ær varmt, man blir svettig, man luktar illa och i værsta fall (om hettan kommer från solen) får man cancer. Trots att vi inte øverlever utansolljus øverlever vi inte heller med før mycket.
Den man/kvinna/varelse som kom på ordet "lagom" borde skapat værlden. Då hade vi alla pratat svenska dessutom. 
Inga mer missförstånd, bara lagom.

(Førresten, läs ordet lagom 10 gånger och studera hur det ser ut, snacka om konstigt ord. Det blir bara konstigare ju mer jag tittar på det. La Gom - Lag Om - lA Gom- lA gOm - La goM osv..)


Det ær alltid kul att titta på bilder på andra så dærfør tænkte jag ge er nöjet denna gång. ;)

1 kommentar: