onsdag 16 november 2011

She´s got a ticket...

Nu har hon åkt.. :( Jag hade tänkt att jag skulle sova länge men det gick inte så bra för jag kan ju inte somna ens.. Konstigt, snacka om att bygga sitt liv runt någon annan. Utan henne skulle jag inte överleva. Det går inte att förklara riktigt, men jag är kär i henne, det liksom pirrar i hela kroppen av henne. Det finns ingen i hela världen som gör mig så glad som hon. Att vakna upp brevid henne är en fröjd varje morgon, även om hon börjar skrika eller sparkas i ansiktet. Det kan jag lova att jag inte godtagit av någon annan. Saknar henne redan så jag nästan förgås, men jag vet ju att hon snart är hemma igen.

Jag ska pallra mig in till stan idag och träffa Pitchen och förhoppningsvis få tankarna på matten istället. Ett trevligt sätt att spendera sin första barnfria natt. (Barnfri låter ganska så brutalt i denna stund, för jag känner mig inte fri, känns mest tomt...) Men för att tänka positivt, jag kunde sovit hur länge jag velat om jag hade somnat!:)

XxxxXxX

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar