torsdag 17 november 2011

För lite sömn, för stora bröst och dumma ideal.

Planen var att sova länge idag, sova ut. Eftersom Amanda är i Norge med Seb så får jag sova hur länge jag vill. Men vet ni vad!? Jag vaknade klockan 06.15! Jag har mina misstankar om att detta beror på att jag för första gången på 14 månader inte blivit väckt en enda gång på hela natten. Dock har jag drömt om henne massor, vilket resulterat i extrem mjölk-produktion. (Ursäkta uttrycket). Jag bara undrar, när ska detta ta slut? Jag känner att jag kastar bort mat, jag hade just nu kunnat mätta 100 hungriga barn med mina, för tillfället, silikon-boobs.
 En positiv sak med det hela är dock att jag kommer aldrig vilja ha silikon.Inte för att jag velat ha det tidigare men detta styrker bara mina aldrig-under-kniven-tankat. Brutalt att gå så långt bara för att leva upp till nått påhittat ideal. Ideal är skit. Inte för att jag ska påstå att jag inte påverkas, men de är skit..

XxxXXx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar