onsdag 16 november 2011

En resa jag inte ser fram emot:(

Usch... I morgon ska jag för första gången vara utan min lilla ängel en natt. Jag längtar INTE. Hon ska spendera natten i Norge. Oroar mig för allt. Att hon inte ska somna, att hon ska skrika lungorna ur sig, att hon ska vilja amma, att hon inte förstår varför jag inte är där när hon ska sova, att hon kommer längta hem, att hon slår sig, att hon ska få ont i magen.. tja.. allt.. Kanske är typiskt mammigt av mig men sån är jag. Det är trots allt första gången på hela hennes liv som hon ska vara borta. :( Min lilla plutt. Dessutom ska hon flyga!! FLYGA!! Förstår ni! Jag som själv har minimal tro på att ett flyg kan vara säkert, med tanke på att det väger flera ton och ska hålla sig uppe i luften i 1 timma utan att falla ner. Det är allt annat än logiskt. Hur kan man ens ha tillit till nått sånt? Inte undra på att folk är flygrädda. Dessutom finns felmuterade människor som smugglar med sig bomber.

Safe trip mitt hjärta<3

XxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxXXXxxxxxxxxxxxxxXxXXXXXXXXXXXXXXXxx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar