fredag 11 november 2011

En mattegen för lite.

Folk säger att man är bra på antingen matte eller språk. Jag är isf felmuterad i min hjärna för jag verkar inte fått någon större egenskap i nått av ämnena. Inte speciellt attraktivt.

Just nu hade jag verkligen behövt min mattegen. Men ack nej, den verkar inte vakna till liv. Har försökt att övertala den genom att prata snällt med den men nej, ingen respons. Jag funderar på om den kanske inte ens existerar. Men kan man verkligen vara SÅ felfuterad att man missat att få vissa gener? Jag kanske borde satsa på att bli försöksmänniska så forskare kan leta reda på min felmutation och konstatera att jag är en unik varelse med en mattegen mindre än alla andra. Undrar om man kan skapa sig ett drägligt liv som freak då?

XxxxXXx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar