söndag 9 januari 2011

VIKTIG UPPDATERING! RASRISK!

Allt børjade med att jag tænkte spela lite kinect. 
Nær jag efter mycket styr och stæll æntligen fått igång spelet utan att Dylan sprang ivægen før kameran børjade jag hoppa runt i vardagsrummet.
Helt pløtsligt låter det som att hela hallen brakar samman, jag trodde inte jag hade hoppat SÅ hårt i golvet så att lægenheten borde falla sønder men jag, Seb och Dylan flyger upp och kollar efter, inget syns. Jag sæger till Seb att ta med Dylan och gå ut och kolla (jag vågar inte gå ut och kanske bli attackerad av någon galning med køttyxa).

Men det var ingen galning med køttyxa dær. Istællet har det rasat ner MASSA snø från taket. Jag hoppadde kanske hårdare i golvet æn jag trots allt trott.



Såhær ser vår uppfart ut i vanliga fall.


Såhær såg det ut nær vi øppnade dørren. 

VI KUNDE DØTT!

Tur att vi inte gjorde det.


Allt blev begravet. (Lægg mærke till Dylans nos, han vågade inte gå ut genom dørren.)

xXXXxX

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar