måndag 10 januari 2011

Min hjärna är sjuk.

Jag drömde att min bästa vän och syster, Hanna blev attackerad av en abborre. Det var en hemsk dröm.

Hanna skulle bara bada (i en sjö). Helt plötsligt kommer det massa små fiskar och börjar simma runt henne, det var en otäck dröm redan här på grund av hajenmusiken som spelades från ingenstans. Jag förstår inte ens varför hon gick i vattnet när hon hörde den. Men iaf när hon låg där och plaskade kunde man helt plötsligt se hur det började komma hajar och simma tunt henne, först små och sen större och större. Och sen, PANG! den största abborren jag sett hoppar upp och biter henne i huvet! Och som pricken över "iet" kommer det en aggressiv gädda störtande ner från himlen och försöker bita oss när vi väl är på väg från sjön. Varför liksom? Och varför fanns det hajar i en sjö? Och varför ramlar det gäddor från himlen? Och vem spelade hajenmusiken? Min hjärna är sjuk.

XxxxXx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar