söndag 9 januari 2011

En natt i himmelriket!

För första gången på, vad som känns som många år men i realiteten bara är några månader eller en livstid (för Amanda) har jag fått sova i flera timmar i sträck. Det var som en drömlös dröm! Om detta kommer upprepa sig många gånger den kommande tiden kommer jag utvecklas och bli en ny människa. 

Amanda rullade över från rygg till mage för första gången i fredags också. Ett litet steg för mänskligheten, ett stort steg för mig, Amanda verkade inte nämnvärt berörd men när hon blir stor kommer hon också inse att det var ett stort steg för henne. (Jag viftade och jublade och berättade det för mamma innan jag ens hunnit lyfta luren för att ringa (då jag redan satt på golvet och pratade med henne i telefonen;)).

XxxXXxxx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar