tisdag 18 januari 2011

Vägen till körkortet.

Idag har jag vart på mörkerkörningsdemostrationen. Det var kul. Jag fick ett reflex. Det kostade 1400 kr. Det var det dyraste reflexet jag någonsin köpt.
Om någon undrar så är Norge det land i världen som det är dyrast att ta körkort i. Precis därför har jag valt att göra det. Kanske inte det mest ekonomiska beslutet jag gjort i livet, men nu ska jag *** i mig ha det där *** körkortet!

... ska bara lära mig att köra bil först.

Men med en del till avklarad är jag ju ett steg närmare nu.

Trafikal grundkurs. Avklarad!

Mörkerkörningsdemo. Avklarad!

Teoriprov. Avklarad!

Obligatorisk körlektion 1.

Obligatorisk körlektion 2.

Halkkörning.

Säkerhetskurs 1.

Säkerhetskurs 2.

Uppkörning.

Ja... det är visst en del kvar.

XxxXxX

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar