torsdag 6 januari 2011

En sen uppdatering.

Okej, extermt dålig på att uppdatera den sista tiden. Men jag har faktiskt bra ursäkter.

1. Jag har vart i Sverige.
2. Det har vart jul.
3. Det har vart nyår.
4. Jag har vart sjuk.

Men för att nu komma till saker - uppdatera.

Hela familjen har vart i Sverige. Alla hade det underbart förutom Sebastian för han var sjuk. Dylan fick gå lååånga promenader med mamma och pappa tidigt på morgonen vilket han insåg var en rutin efter andra morgonen och började otåligt vanka omkring klockan 05 och krafsa på sovrumsdörren. Amanda svävade omkring på små rosa moln av all uppmärksamhet och jag fick SOVA på förmiddagen och mamma kunde trösta Amanda. UNDERBART. (Mamma och pappa var i himlen av det kära återseendet med sitt första barnbarn.:))
Amanda fick massa paket, hon tyckte mest om en leksak som består av bondgårdsdjur man kan trycka på så de låter och spelar musik som hon fick av sin gammelmoster. :)
Dylan fick näste mest paket varav ett vad en reflexväst.. den bet han sönder. 2 gånger. Uppskattat - not.
Sebastian fick en jacka av mig, en sån han önskar sig. Men den hann inte komma fram på posten innan vi åkte så han fick bara en bild på den;)
Jag fick massa saker också! En videokamera och en fake-skinnjacka jag önskat mig av Seb, en parfym av min bror och massa annat fint<3

Skriver vidare snart, ska ha skype-fika med min Pitch nu.

XxxxxXx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar