fredag 22 juli 2011

Terrorattentat.

Vad är det som händer?

Som ni säkert alla har hört har det vart terrorattentat i Oslo. Jag sitter här och funderar på vad det är som händer. Hur saker helt plötsligt kan komma så nära. Saker som man hör talas om och som man på något sätt blivit avtrubbad av att höra. Den här gången, precis som i Stockholm kunde det vart någon väldigt nära som skadats. Den här gången är det dessvärre, till skillnad från Stockholm, oskyldiga personer som skadats och dött. Jag tänker på alla de som mist anhöriga eller skadats. Mitt hjärta känns tungt och min hjärna känns överbelastad.
Jag är dock väldigt glad för att jag har mina underbara vänner, Simon, Linus och Patrik på besök<3


XxxxXX

1 kommentar:

  1. Hej, jag kom av slumpen in på din blogg och såg din bild. Eventuellt passar du in i en dramafilm. Om du vill veta mer hör av dig till contact.nicolas(at)gmail.com

    SvaraRadera