tisdag 24 april 2012

Snabbuppdatering.

Nu måste jag skärpa till mig och börja blogga lite mer regelbundet har jag bestämt. Men min nya telefon till hands så borde jag klara det här, men ni får ursäkta alla stavfel som uppkommer, mina tummar verkar inte vara riktigt skapade för detta. 

Sen sist har jag iaf gjort ett totalt misslyckat prov i matte, haft en 2 månader lång förkylning, fått flytta ut från lägenheten pga översvämning, blivit evakuerad från ett tåg i norge(använder ordet evakuerad för att det låter så dramatiskt, i själva verket gick det ganska lugnt till, Mandy tyckte inte att det var lika kul dock för hon fick dela med sig av sina majskrokar till andra barn på tåget), dessutom har jag gjort ett förhoppningsvis gjort ett mer lyckat prov i matte c, haft min första roadtrip med Pitch till Skövde, där jag körde, min första ever med Seb och Mandy har sovit hos mormor och morfar , helt utan mamma eller pappa, för första gången i sitt liv. Ja, det har säker hänt mer men med mitt guldfiskminne är det det här jag kommer på just nu. 

xXxxX

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar