söndag 29 april 2012

En sen kväll utan natt.

Vi och mina blå gäster hade en väldigt trevlig kväll igår. Amanda somnade lite sent, vid halv tio, men jag tänkte att det måste ju vara perfekt för att förhoppningsvis få en hel natts sömn utan att hon vaknar. Men ack så fel jag kunde ha. Hon vaknade halv två, strax innan de blå gästerna skulle åka hem. Efter det vägrade hon somna om trots att jag försökte med ALLT. Hon somnade kl 05. Och som grädden på moset sätter jag alltid upp tvätttid i sista sekunden och får då de som ingen annan vill ha, tex kl 7 en söndagsmorgon. Så efter ca 2 timmars medvetenlöshet var det bara att snällt gå upp igen och dra med den extremt tunga tvättkorgen till andra sidan innergården och tvätta. Ooooch som grädden på grädden på moset ska jag vara modell åt en fotograf i Linköping idag. Tur att jag har min makeup artist, Alexandra Vary, som med hjälp av några penslar och sina mycket skickliga händer kan få mig att se ut som ny igen.

XxxxxxXx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar