måndag 5 december 2011

Nu är det dags! Dag 2.

Nu är det dags att sätta igång. Eller igår var det dags. Jag ska ta körkort. Jag tycker att jag dragit ut på det tillräckligt mycket nu så igår satte jag mig bakom ratten. Kan inte säga annat än att jag var nervös. Men jag överlevde första dagen och alla andra i min närhet också, så det måste vara ett gott tecken på att jag iaf gjorde nått rätt. Jag lyckades till och med starta (och stanna) i uppförsbacke utan att få motorstopp.
Måste säga att det känns lite bittert att behöva göra om teorin, eftersom jag redan klarat den i Norge en gång, men det ska väll vara enkelt, det är ju nästan samma regler.
Idag är min andra dag, 6 körlektioner väntar och jag har haft svårt att sova för jag bara tänker på att jag måste bromsa innan jag kopplar. HUR SVÅRT SKA DET VARA?? Av någon anledning har min fot lärt sig fel... Måste rättas upp idag.

xxXXxxXXx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar