söndag 13 mars 2011

Vilka *** idioter det finns!!!

Var ute och gick med Seb, Dylan och Amanda. Vi skulle ha en trevlig söndagspromenad. Den var trevlig de första 10 minutrarna innan en *** IDIOT kör ner i den största vattenpölen precis bredvid oss och den kommer en våg av smutsvatten rakt över oss! DEN VAR HÖGRE ÄN MIG!! Vi blev genomsura och vagnen och det vita fina täcket Amanda hade blev brunt! OM JAG SKULLE FÅ TA PÅ DEN *** SKULLE JAG BAJSA PÅ HONOM/HENNE!!!! (Så om någon hör ett rykte om att någon kört i en vattenpöl och dränkt en hel familj + en annan förbipasserande man i Sandefjord så kan nu ju rapportera till mig).

XxxxX

1 kommentar:

  1. guuuuuuud så fult gjort! var med om precis samma sak för några veckor sen, och jag blev så jäkla arg! och där står man som ett fån blöt och dan.....:S

    SvaraRadera