torsdag 10 mars 2011

Nu börjas det igen!

Okej jag vet, total brist på inlägg. Men nu är det dags igen! Amanda har ju nästan hunnit bli tonåring.. hon har iaf bara 17, 5 år kvar nu och därmed närmar jag mig pensionsålder med stormsteg. Jag jobbar iaf på att skaffa mig en utbildning nu så har kan ha ett jobb att pensionera mig från. Men jag hinner säkert ändra mig 1000 ggr innan jag är färdigutbildad till något. Jag och yrkesval är inte bästa vänner.

Jag har iallafall skrivit min första högskoleanalys nu och jag känner mig nöjd. Iaf hittills.. men det kan ju ändra sig när man får reda på om man fått godkänt eller inte.

Jag har upplevt min första mors dag också. Men jag så att säga missade den. Mors dag i norge var den 13 februari i år och då var jag i Sverige som inte alls hade mors dag då, snacka om MISS! Men jag fick iaf en tårta av Seb innan jag åkte!
Jag hann dock inte äta upp den för jag var mätt när jag fick den. MISS igen. Men visst var den fin!?

Min lilla Tiger!! <3 Vi myste massor när jag var hemma. Amanda älskar honom!


Fina vinterdagar i Sverige.



1 kommentar: