söndag 27 maj 2012

Mors dag och physalis

Idag är det mors dag och jag måste säga att jag är väldigt stolt över min mor och väldigt stolt över att vara en.
Min mamma och Mandy betyder allt för mig. De är kvinnorna i mitt liv.
Jag är stolt över min mamma för det är hon som alltid vart min trygga punkt, mitt hem. Den jag kan prata med allt om, den som jag alltid vet alltid vill mitt bästa, även om jag inte alltid håller med, den som alltid finns där när jag behöver henne. Jag önskar av hela mitt hjärta att Mandy kommer känna den tryggheten hos mig när hon växer upp (och när hon slutat växa). Jag älskar mamma, varje dag, varje sekund<3
För att byta ämne, min physaliaplanta har fårr mini-physalisar! Jag upptäckte dem idag och av någon anledning gav de mig en sån lycka. Blev glad i hela kroppen! Precis som att se citroner på ett träd! Helt fascinerande!


xXxxx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar