tisdag 22 maj 2012

J***l jobbotur!!

Jag misstänker att jag är född med otur. Jobbotur.

Jag började nämligen jobba i en klädesbutik här i Mantorp för några månader sen, blev lovad sommarjobb och allt, vilket i sin tur självklart ledde till att jag inte sökte några fler. Men efter ca 1 mån får jag, efter att behövt fråga, reda på att jag inte kan jobba där i sommar då ägarens dotter måste ha det jobbet. Idiotiskt att inte säga till tidigare utan vänta tills jag frågar vilka veckor jag måste ha Mandy på dagis.

Igår ringde jag till ett bemaningsföretag i norge, som jag jobbat för tidigare och frågade om de kanske hade nått jobb till mig i sommar, de skulle återkomma. Idag ringde de upp och frågade om jag kunde börja på måndag! På måndag!! Jag har ju min sista tenta på onsdag!!! J***a otur, jag hatar dig!!! Jag var tvungen att tacka nej.... Kan inte jag få lite jobbtur snart???? Pleeeeeeaaaaase!!!

XxxxXx

1 kommentar:

  1. Till yrboll, jordgubbar med mjöl, hoppas du bokade tentan rätt dag... Den sista är på fredag 1/6, inte onsdag :-p :-)

    SvaraRadera