fredag 3 december 2010

Beslutsångest.

Jag funderar på att baka kanelbullar. Jag skulle gjort det om det inte vart før att om jag ska gøra det måste jag gå till butiken och køpa smør och det ær, inte att førglømma, -13 grader ute.
Jag funderar.


Førdelar: Jag får lite motion. Jag får frisk luft. Jag får baka. Jag får æta rykande varma kanelbullar. Sebastian blir glad. (Dock ledsen øver att det troligen blir han som får diska:))


Nackdelar: Jag måste klæ på Amanda 10 lager med klæder och sjælv kommer jag frysa iaf. Det kommer bli mjøl øver hela køket (och om Seb trots allt skulle totalvægra att diska så måste jag gøra det).


En annan tanke: Jag kan be Seb køpa smør på vægen hem från jobbet och slippa gå ut.

Japp, det får bli det sista! Då kan jag ju stæda så længe så kommer Seb inte ha så mycket annat val æn att diska efter mig! Han ær så bra att ha! ;)

XxxxxxX

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar